Patriarhul Kiril vs Rogozin: “Cine e mai șmecher”?

savatie baştovoi

rogozin

N-am avut acces la internet în ziua în care domnul Rogozin rostea la Tiraspol o frază care, sînt sigur că va face istorie: “O să vedem cine e mai șmecher”, a zis el (“posmotrim kto iz nas kruce). Se referea, desigur la armata rusă și Moldova. Domnule Rogozin, dați-mi voie să vă răspund eu la această întrebare: Armata rusă e mai tare decît Moldova, și Vladimir Putin e mai tare decît Iurie Leancă și chiar decît Vlad Filat!

Dar, domnule Rogozin, oare era nevoie să faceți atîta drum ca să ne spuneți asta?

Declarațiile lui Rogozin m-au jignit în ființa mea. Nu trebuia să ne sperie cu tăierea gazului și, mai ales, că vom îngheța la iarnă. Domnule Rogozin, moldovenii nu îngheață, nici măcar în Siberia. Bunelul meu preot a fost ținut o iarnă într-un bazin de beton îmbrăcat în cămașă de cauciuc și nu a înghețat. În sensul că nu…

View original post 367 more words

Leave a Reply

