Nicu Ceauşescu: «Am numai 40 şi ceva de ani şi n-aş vrea să mor». Verişorul lui Nicu Ceauşescu: «Avea un caracter puternic, dar nu se putea război cu mama lui». Paula Iacob: “moartea «prinţişorului» este foarte suspectă”. VEZI VIDEO

Nicolae Ceauşescu Preşedintele României site oficial

În singurul interviu filmat pe care Nicu Ceauşescu l-a acordat unui jurnalist român, el povesteşte despre boala lui, despre procesul care urma să aibă loc şi despre motivele care l-au determinat să acorde interviuri numai presei străine, potrivit Realitatea.net.

Am fost şi la Colentina. Eu sunt o tensiune de 7 cu 4. Când am apărut la televiziune eram la grei, aveam 85 de kilograme. Acuma sunt la…. ăia… Acum am vreo 60 de kilograme. Cei de la Spitalul Militar când m-au operat ştiau ce am. Bineînţeles. Ei ştiau că am ciroză cu noduli. Păi m-am tratat atunci. Eram şi în curs de tratament, numai că s-a întâmplat o nenorocire. Vedeţi dumneavoastră, lumea poate să greşească. În ce sens? În sens medical. La un moment dat pe piaţa medicală au apărut cele mai bune medicamente care se numeau Catergen. Şi am făcut trei cure cu Catergen. La mine…

View original post 2,497 more words

Leave a Reply

