Agenda OZN a Guvernului din Umbră. Programul secret

News Conspiracy

By dr. Steven M. Greer

(Articol preluat de pe site-ul Jurnalul Paranormal)

După evenimentele de la 11 septembrie, o mulţime de persoane au început să se întrebe ce se întâmplă de fapt în spatele scenei. Nu îmi permit luxul de a pune deoparte toate aceste informaţii şi de a mă gândi că este o teorie a conspiraţiei. Ştiu că sunt adevărate. Singura întrebare pe care am avut-o întotdeauna este: când am pus aceste elemente împreună şi am încercat să le explic ca în acest fel să aibă sens pentru oameni – am sunat alarma, de ce nu vă treziţi şi vă lăsaţi înşelaţi?

View original post 2,558 more words

Leave a Reply

